Wykorzystaj każdą okazję

Warto wykorzystywać każdą, nawet najmniejszą okazję, aby informować innych o prowadzonej zbiórce 1% podatku. Elektroniczna korespondencja to dziś podstawowe narzędzie komunikacji.  Pracownicy organizacji wysyłają codziennie dziesiątki, a nawet setki maili, a każdy z nich to dodatkowa okazja, aby poszerzyć krąg potencjalnych darczyńców. Stopka nie musi być tylko informacją – może też posłużyć jako narzędzie marketingowe.

Profesjonalizm tkwi w detalach

Stopka, która wieńczy każdy Twój e-mail, może wydawać się mało istotnym elementem profilu organizacji. Tymczasem dobrze przygotowana jest oznaką profesjonalizmu, może skutecznie przyciągać uwagę i sprawić, że spośród dziesiątków maili, które codziennie przychodzą na skrzynkę, to właśnie Twoją wiadomość odbiorca zapamięta najlepiej. 

 

Zwracaj uwagę w każdym mailu

Znacznie łatwiej zapamiętujemy informacje w formie ilustracji, niż w formie tekstu. Dlatego do Twojej dyspozycji oddajemy kolorowe przyciski i banery, które możesz umieścić w stopce Twojej elektronicznej korespondencji. Kliknięcie w przycisk obok Twoich danych w mailu przekierowuje odbiorcę wiadomości do strony docelowej organizacji, która ma na celu w skuteczny sposób zachęcić do skorzystania z oferowanego przez ciebie darmowego programu do rozliczeń PIT z zakodowanym numerem KRS Twojej organizacji. Oprócz zachęty do przekazania 1% Twojej OPP w formie graficznej, możesz umieścić w stopce e-mail również bezpośredni link do strony docelowej.

Przydatne linki

Poniżej znajdziesz dokładne instrukcje, jak edytować stopkę e-mail w popularnych skrzynkach elektronicznych:

  1. Tworzenie podpisu w Gmailu
  2. Tworzenie podpisu w programie Outlook.