Stopka e-mail to nie tylko identyfikacja organizacji – to także znakomite narzędzie marketingowe.
Wykorzystaj każdą okazję
Warto wykorzystywać każdą, nawet najmniejszą okazję, aby informować innych o prowadzonej zbiórce 1% podatku. Elektroniczna korespondencja to dziś podstawowe narzędzie komunikacji. Pracownicy organizacji wysyłają codziennie dziesiątki, a nawet setki maili, a każdy z nich to dodatkowa okazja, aby poszerzyć krąg potencjalnych darczyńców. Stopka nie musi być tylko informacją – może też posłużyć jako narzędzie marketingowe.
Profesjonalizm tkwi w detalach
Stopka, która wieńczy każdy Twój e-mail, może wydawać się mało istotnym elementem profilu organizacji. Tymczasem dobrze przygotowana jest oznaką profesjonalizmu, może skutecznie przyciągać uwagę i sprawić, że spośród dziesiątków maili, które codziennie przychodzą na skrzynkę, to właśnie Twoją wiadomość odbiorca zapamięta najlepiej.
Zwracaj uwagę w każdym mailu
Znacznie łatwiej zapamiętujemy informacje w formie ilustracji, niż w formie tekstu. Dlatego do Twojej dyspozycji oddajemy kolorowe przyciski i banery, które możesz umieścić w stopce Twojej elektronicznej korespondencji. Kliknięcie w przycisk obok Twoich danych w mailu przekierowuje odbiorcę wiadomości do strony docelowej organizacji, która ma na celu w skuteczny sposób zachęcić do skorzystania z oferowanego przez ciebie darmowego programu do rozliczeń PIT z zakodowanym numerem KRS Twojej organizacji. Oprócz zachęty do przekazania 1% Twojej OPP w formie graficznej, możesz umieścić w stopce e-mail również bezpośredni link do strony docelowej.
Przydatne linki
Poniżej znajdziesz dokładne instrukcje, jak edytować stopkę e-mail w popularnych skrzynkach elektronicznych: