Sprawdzona reklama

Ulotka to niewątpliwie jedna z najstarszych metod marketingowych. Mimo że komunikacja elektroniczna i media społecznościowe wiodą prym w strategiach docierania do klienta, wiele firm i organizacji wciąż korzysta z papierowej formy reklamy, nierzadko z zaskakująco dobrym skutkiem. Co ciekawe, o ile zasięg kampanii przeprowadzonej w internecie jest dużo większy, osobisty kontakt z darczyńcą może okazać się bardziej efektywny. 

Skuteczna kampania również dla mniejszych OPP

Ulotka to dobra forma docierania do potencjalnych darczyńców przede wszystkim w małych, lokalnych społecznościach, gdzie działa wiele mniejszych organizacji pożytku publicznego. To bardzo efektywna metoda informowania o kampaniach, których beneficjentami są na przykład małe schroniska, kluby sportowe czy pojedyncze osoby potrzebujące wsparcia. Taka forma promocji działalności daje możliwość osobistego kontaktu przedstawicieli lokalnej OPP z potencjalnymi darczyńcami. Może okazać się to ważnym czynnikiem decydującym o pomyślności zbiórki 1%. 

Nie zapominajmy o jeszcze jednej zalecie ulotek – mogą one dotrzeć do osób, które korzystają z internetu rzadziej lub nigdy. Taka tradycyjna forma promocji może okazać się skuteczna np. wśród seniorów zainteresowanych wspieraniem miejscowych OPP. Papierowe ulotki są stosunkowo tanie w produkcji i łatwe w odbiorze. 

Wygeneruj ulotkę z danymi Twojej organizacji. Wydrukuj i rozdaj materiały lub umieść w widocznym miejscu w siedzibie organizacji czy w pobliskim sklepie. Możesz też wysłać ulotki wraz z życzeniami świątecznymi do sympatyków Twojej OPP.

Dostęp do generatora ulotek znajduje się po zalogowaniu do konta OPP.