Strona Główna » Aktualności » Marketing w portalach społecznościowych

Marketing w portalach społecznościowych

Autor: - Data publikacji: 2019-12-18 17:12:00

Popularność tych mediów społecznościowych sprawia, że poważna strategia marketingowa nie może się bez nich obejść.

Nie ma reklamy bez Facebooka!

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj jakiekolwiek odnoszące sukcesy przedsięwzięcie – komercyjne czy nie – które do promowania swoich działań nie wykorzystywałoby potencjału portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. Popularność tych mediów sprawiła, że mało które strategie marketingowe mogą dorównać prowadzonym w nich kampaniom. Reklamy na stronach internetowych, ulotki czy mailingi to przydatne narzędzia, ale trudno, żeby ich zasięg dorównał temu, jaki możemy osiągnąć wykorzystując w tym celu Facebooka – największy portal społecznościowy na świecie. 

Korzyści płynące z prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych – również dla OPP – można długo wyliczać. Dla małych organizacji ogromnym atutem są niskie koszty reklamy. Choć „specjalista do spraw social media” to już dzisiaj standard, publikować na Facebooku, Twitterze i Instagramie może każdy – za darmo. Nauczyć się, jak robić to efektywnie, również. Portale społecznościowe to też idealne narzędzia do budowania profilu organizacji i zdobywania zaufania wspierających i sympatyków. Facebook dodatkowo oferuje cały szereg narzędzi, dzięki którym możemy śledzić aktywność na naszych profilach i odpowiednio działać, żeby zwiększać ich popularność. 

Zwiększ konwersję i przychody z 1%

Ogromnym atutem portali społecznościowych jest wysoki wskaźnik konwersji. Oznacza to, że informując na nich regularnie o swojej kampanii zbiórki 1%, znacznie zwiększasz szanse na skuteczne namówienie potencjalnego darczyńcy, aby przekazał 1% podatku Twojej organizacji.

Korzystając z naszych narzędzi masz możliwość poinformowania o zbiórce 1% jednym kliknięciem. 

Przyciski na stronie docelowej Twojej organizacji w internetowym katalogu OPP dają możliwość udostępnienia Twojej kampanii na Facebooku, Twitterze, popularnym rosyjskojęzycznym portalu VK (WKontakcie), a także na rozsyłanie informacji mailem lub przez komunikator Messenger. Zachęcaj wspierających i sympatyków Twojej OPP do robienia tego samego!

1. Wystarczy kliknąć w przycisk po lewej stronie:

 

 

2.  Post zostanie automatycznie udostępniony na Państwa profilu na Facebooku: