Strona Główna » Aktualności » Podsumowanie szkolenia „Jak skutecznie korzystać z narzędzi PITax.pl dla OPP?”

Podsumowanie szkolenia „Jak skutecznie korzystać z narzędzi PITax.pl dla OPP?”

Autor: Zespół IWOP - Data publikacji: 2025-02-27 12:40:54

20 lutego odbyło się szkolenie dla III sektora „Jak skutecznie korzystać z narzędzi PITax.pl dla OPP?”. Uczestnicy zdobyli praktyczną wiedzę na temat efektywnego wykorzystywania narzędzi dostępnych w ramach projektu „PITax.pl dla OPP”, dzięki czemu będą mogli lepiej prowadzić zbiórkę 1,5% podatku dla swoich organizacji.

Szkolenie, prowadzone przez ekspertkę z naszego Instytutu, skupione było na konkretnych mechanizmach i usługach, które pomagają organizacjom pozarządowym w zbieraniu funduszy z 1,5% oraz darowizn.

Kluczowe tematy szkolenia

Podczas spotkania omówiono, jak skutecznie wykorzystać narzędzia w ramach projektu „PITax.pl dla OPP”, koncentrując się na kilku kluczowych zagadnieniach:

  • Cele i zakres projektu „PITax.pl dla OPP” – jak projekt wspiera organizacje w pozyskiwaniu 1,5% podatku i darowizn, udostępniając specjalistyczne narzędzia.
  • Konfiguracja konta OPP – jak prawidłowo założyć i skonfigurować konto organizacji na stronie www.iwop.pl oraz jak dbać o jej wizytówkę.
  • Narzędzia dostępne w panelu OPP – jak praktycznie wykorzystać program do rozliczeń PIT, stronę docelową, banery, przyciski, ulotki, formularze PIT, funkcje mediów społecznościowych oraz stopki e-mail.
  • Usługi dla uczestników projektu – jak korzystać z dodatkowego wsparcia, takiego jak katalogi OPP, innowacyjne systemy darowizn, mechanizmy przypominania o rozliczeniu, raporty i statystyki, a także dostęp do prywatnej opieki medycznej dla OPP.

Nagrania ze szkolenia

Uczestnicy szkolenia oraz wszystkie organizacje biorące udział w projekcie „PITax.pl dla OPP”, które chciałyby odświeżyć swoją wiedzę, mogą otrzymać nagrania ze szkolenia. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem biuro@iwop.pl.