Ulotka z KRS organizacji

Sprawdzona reklama Ulotka to niewątpliwie jedna z najstarszych metod marketingowych. Mimo że komunikacja elektroniczna i media społecznościowe wiodą prym w strategiach docierania do klienta, wiele firm i organizacji wciąż korzysta z papierowej formy reklamy, nierzadko z zaskakująco dobrym skutkiem. Co ciekawe, o ile zasięg kampanii przeprowadzonej w internecie jest dużo większy, osobisty kontakt z darczyńcą […]

  Czytaj więcej

Innowacyjne Konto Podatnika w systemie PITax.pl

Przypomnienie o rozliczeniu Często zdarza nam się zacząć coś robić i nie dokończyć. Program PITax.pl jest tak skonstruowany, aby skutecznie przypominać podatnikom, którzy zaczęli wypełniać w programie zeznanie, ale nie skończyli tego robić, aby uzupełnili formularz do końca. System zachęca użytkowników, którzy opuszczą program przed wysłaniem zeznania, do kontynuacji rozliczenia. Inteligentne algorytmy kierują reklamy oraz e-maile […]

  Czytaj więcej

Raporty i statystyki z przebiegu kampanii 1%

Raporty i statystyki wejść Po zalogowaniu się na Konto OPP zobaczysz raporty dotyczące ilości wejść na stronę Twojej organizacji. Możesz sprawdzić ile osób się zalogowało i pobrało program na swój komputer. System rejestruje tylko pierwsze wejście nawet jeśli z konta rozliczyło się kilka osób. Monitorowanie przebiegu kampanii możliwe jest od stycznia do końca kwietnia, kiedy […]

  Czytaj więcej

Przekazywanie darowizn w programie do rozliczeń PIT

Darowizny Jednym ze źródeł finansowania działalności OPP są darowizny. Darczyńca, który chce wesprzeć wybraną organizację, może przekazać jej nieodpłatnie pieniądze, nieruchomość, czy mniejszą rzecz. Darowiznę można przekazać na do­wolne cele statutowe organiza­cji. Może ją otrzymać każda organizacja, która została zarejestrowana w sądzie (czyli ma osobowość prawną) – stowarzyszenie lub fundacja. Należy pamiętać, że darowizna może […]

  Czytaj więcej

Portale społecznościowe

Nie ma reklamy bez Facebooka! Trudno wyobrazić sobie dzisiaj jakiekolwiek odnoszące sukcesy przedsięwzięcie – komercyjne czy nie – które do promowania swoich działań nie wykorzystywałoby potencjału portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. Popularność tych mediów sprawiła, że mało które strategie marketingowe mogą dorównać prowadzonym w nich kampaniom. Reklamy na stronach internetowych, ulotki czy […]

  Czytaj więcej

Stopka e-mail

Wykorzystaj każdą okazję Warto wykorzystywać każdą, nawet najmniejszą okazję, aby informować innych o prowadzonej zbiórce 1% podatku. Elektroniczna korespondencja to dziś podstawowe narzędzie komunikacji.  Pracownicy organizacji wysyłają codziennie dziesiątki, a nawet setki maili, a każdy z nich to dodatkowa okazja, aby poszerzyć krąg potencjalnych darczyńców. Stopka nie musi być tylko informacją – może też posłużyć […]

  Czytaj więcej

Strona Docelowa organizacji (Landing Page)

Pokaż innym jak pomagasz Strona Docelowa (ang. Landing Page) to ważne narzędzie internetowego marketingu. Nazywa się tak pierwszą stronę, na którą trafia odwiedzający po kliknięciu w baner, link czy inną reklamę w internecie. Na Stronie Docelowej znajduje się rozwinięcie krótkiej treści z banera. Jej głównym celem jest konwersja, czyli na przykład doprowadzenie do zakupu, przekonanie […]

  Czytaj więcej

Program do rozliczeń PIT – najlepsze narzędzie do zbiórki 1%

Program do obliczania PIT-ów to jedno z najpopularniejszych narzędzi do zbiórki 1% podatku. Ułatwienie potencjalnemu darczyńcy wypełnienia zeznania podatkowego skutecznie zachęci go do wsparcia Twojej organizacji. Aby skorzystać z narzędzi PITax.pl darczyńca nie musi posiadać żadnej wiedzy podatkowej. Może łatwo i szybko rozliczyć się bez wychodzenia z domu. Może też skuteczniej uwzględnić wszystkie dostępne ulgi […]

  Czytaj więcej

Przyciski i banery na stronę WWW Twojej OPP

Skuteczne wezwanie do działania Banery i przyciski mają za zadanie przyciągać uwagę podatników i skutecznie zachęcać ich do przekazania swojego 1% podatku na Twoje cele. Klikając w baner podatnik odsyłany jest do strony docelowej Twojej organizacji w katalogu OPP na stronie PITax.pl, gdzie otrzymuje możliwość skorzystania za darmo z programu do rozliczeń PIT i przekazania […]

  Czytaj więcej

Programy do rozliczania PIT z numerem KRS – jaka przyszłość?

Od czasu wprowadzenia przez Ministerstwo Finansów usługi Twój e-PIT coraz częściej słyszymy głosy przepowiadające rychły zmierzch popularności programów do rozliczania PIT i kwestionujące dalszą ich przydatność dla OPP w kampanii 1%. Skala rządowego przedsięwzięcia może imponować, czy jednak stanowi ono rzeczywisty postęp i czy należy automatycznie uznać jego wyższość? Przede wszystkim warto zauważyć, że popularność […]

  Czytaj więcej
Zadzwoń teraz: 53 400 20 60 lub wypełnij formularz kontaktowy